“Daha iyi hissettim ama arabayı arabaya tutmayı bitirmedim”

Leila

Global Mod
Global Mod
Genellikle basın ile her bir temasta veren gülümsemelerden uzak, Franco Colapint onu gizleyemedi endişe ve öfke Birlikte yaşadığınız kötü hafta sonu için Alpin Bu, geri veya ileri gitmez Monako Grand Prix ile ilgili Formül 1. Çeyrekte toplu işin en kötü kaydı ile elendükten sonra arabadan zar zor çıktı, Arjantin, özellikle pilotların geri kalanına referans olarak uzun süre boşa harcadığı lastikleri yumuşak bileşiklerle yerleştirdiğinde arabasını evcilleştiremediği için istifasını gösterdi. “Arabada rahat değilim”İngilizlere düşen cezalar için Pazar günkü yarışta 18 ° başlayacak olan Pilar'ın olduğunu varsaydı Oliver Bearman (Haas) ve Kanada Lance Turdu (Aston Martin).


“(Gazlıya) yaklaştım ve bence orta kauçuk dönmeye devam edersem daha da iyileşirdim. Çok fazla benzinim vardı ve yumuşak kauçukla neredeyse aynı zaman yaptım … Yumuşak kauçuğu her koyduğumda geri dönüyorum ve neden ezici olduğunu anlamıyorum. Çekiş çok zor. Araba çekişlemez, yavaş eğrileri bırakmaz ve çok zor hissetmez … Bir piyano ya da bir kuyu üzerine gittiğimde çok zor geliyor, araba yerinden çıkmaya başlar ve asla atlamayı bırakmaz … iyi vakit geçirmez, sanki atlamaya ve atlamaya devam ediyormuş gibi, ”diye karışık bölgede kaldı.


Ve göz onun özel bir sorunu değil: takım arkadaşı, deneyimli Fransız Pierre Gaslybir yer de İtalyan kazası tarafından kesintiye uğrayan bir çeyrekte de elendi. Andrea Kimi Antonelli (Mercedes) Kırmızı bayrağı zorlayan ve yorucu zaman geçiren.


Bu anlamda, Colapinto analizine devam etti ve bunu dilde saçsız yaptı. “Yavaş eğrilerde çok fazla kavrama kaybediyoruz. Katı hissettiriyoruz, ön tekerlek eğrinin ortasında ısırmıyor gibi. O zaman hızlanırken arka tekerleğin havada olduğu gibi, çok daha fazla tekerlek, yumuşak kauçuk ile çok daha rahat hissettim. Daha rahat hissettim. Yumuşak ile temiz bir dönüş değildi ve aynı zamanla aynı zaman yapmadım.


Ve vurguladı: “Arabayı biraz daha anlamalısınız, neyi geliştirebiliriz çünkü bence iki arabanın karmaşık olduğunu düşünüyorum.”


Ancak Pilar, Cuma gününden daha iyi hisler olduğunu anladı. “Kendimi daha iyi hissettim. Bugün bir atlama verdim, ama elimi tutmayı bitirmiyorum. Ne olduğunu bilmiyorum. Çok taşıyor. Yarı ileriye, beşinci geri döndükten sonra her şeyden daha fazla kavrama ve çekiş yapmaya başlıyorum. Hiçbir şey garip değil, araba iyi hissetmiyor ve fazla güven vermiyor“Vurguladı.


McLaren'den İngiliz Lando Norris, Pazar günü Cumartesi sınıflandırma oturumunda en iyi zamanı imzaladıktan sonra Formula 1 Dünya Kupası'nın 24'ünün sekizinci randevusu Montecarlo'daki kutup pozisyonunda başlayacak.


Dünya koşucusu Monegasco Charles Leclerc (Ferrari) ve Avustralyalı Pilot Şampiyonası Oscar Piastri (McLaren), saniyenin 109 ve 175 binde biri için aştı.


2019'dan beri İngiliz Lewis Hamilton tarafından düzenlenen pistin rekorunu iki kez geliştiren Norris, kariyerinin on birinci direğini ve bu sezonun ilkini imzaladı.


“Uzun zamandır başaramadım, bu yüzden iyi biliyor. Son iki ay içinde sınıflandırma oturumlarında zorluklar yaşadım, bu yüzden mutluyum. Özellikle burada çok zor olduğu Monaco'da,”


Hamilton (Ferrari) dördüncü, baş üçlüsü tarafından uzaklaştı, ancak mevcut dünya şampiyonu önünde beşinci olan Hollandalı Max Verstappen (Red Bull), Fransız Isack Hadjar (yarış boğaları) altıncı sırada.


İspanyol kıdemli Fernando Alonso (Aston Martin) yedinci en iyi rekoru imzaladı. Fransız Esteban Ocon (Haas), Yeni Zelanda Liam Lawson (yarış boğaları) ve Tayland Alexander Albon (Williams) günün 'ilk 10'unu sırasıyla sekizinci, dokuzuncu ve onuncu olarak tamamladı.