Bu Pazar günü özel olmaktan daha fazla bir kariyerdi. Yol turizmi La Pampa'da. Sadece yakıt yüklemek için bir boks durağının zorunlu toplamına sahip olduğu için değil, aynı zamanda hizmet ettiği için Juan Bautista de Benedictis (Ford Mustang) Pratik olarak doğumundan itibaren babasının kazandığını görmemiş olan küçük kızı Lola'ya bir zafer verebilirdi..
'Jhonnyto', karısının ikinci kızını doğurmasından birkaç hafta sonra Viedma 2022'de son kez damalı bayrağın geri kalanını ilk kez görmüştü. “Her yarıştan sonra Lola bana neden bir içki kazanmadığımı sordu. Otomobil dünyasının nasıl olduğunu açıklamak zor”açıklandı, yüzünde bir gülümseme ve geçtiği için cildin cildine duygu Zafersiz 46 final Ulusal motor yarışlarının en yüksek kategorisinde.
Çukurların girişi sırasında Dantesque Boyası vardı, çünkü arabalara birkaç davul ve özellikle de Matías Canapino Boxes Street'in sonuna kadar onunla devam etti. Diğer durumlardan farklı olarak, bu sefer lastik değişimi zorunlu değildi, bu da durumu daha da engelleyecekti.
Benedictis'in Necochense 5. pozisyondan başladı, 9. turda 4. sıraya yükseldi ve kutulardan sonra, liderliği miras alan Santiago Mangoni'nin (Camaro) önündeydi. Mariano Werner (Mustang) şarj için durdu ve sonra terk edildi.
Uruguaylı Marcos Landa (Chevrolet Camaro) yedinci başladıktan sonra ikinci sırada yer alırken Marcelo Agrelo (Toyota) TC'de oynanan 77 yarışta ilk podyumunu aldı.
Landa, “Bu çok zor bir yarıştı, ilk üç yarışta sahip olmadığımız hız arabasının servetine sahiptik ve podyumla taçlandırıyoruz.” Dedi.
Şampiyonanın ikinci sırasında bulunan Agrelo, “Mariano (Werner) ile diğerlerinden daha hızlıydık. Mükemmel bir arabamız vardı, sanki kazanmak için ve güvenlik arabası girmemiş olsaydı ne olacaktı.” Dedi.
Sezonun dördüncü tarihi, motor problemleri nedeniyle ayrılmak zorunda kalan ve altın kupadaki yerini karmaşıklaştırmaya başlayan Resif Agustín Canapino ile de ayrıldı.
Yol turizmi, 10 ve 11 Mayıs'ta 2025 şampiyonasının beşinci tarihini “Termas de Río Hondo” Uluslararası Pistinde gerçekleştirecek.
'Jhonnyto', karısının ikinci kızını doğurmasından birkaç hafta sonra Viedma 2022'de son kez damalı bayrağın geri kalanını ilk kez görmüştü. “Her yarıştan sonra Lola bana neden bir içki kazanmadığımı sordu. Otomobil dünyasının nasıl olduğunu açıklamak zor”açıklandı, yüzünde bir gülümseme ve geçtiği için cildin cildine duygu Zafersiz 46 final Ulusal motor yarışlarının en yüksek kategorisinde.
Benedictis, TC ile yakından ilişkili bir soyadıdır. Baba Juan Antonio Üç kez koşucuydu -ve bu Pazar 'Jhonnyto' nun yanı sıra zaferi kutlamak için annesinin de yakındı. Toay otodromunda uçtuçünkü bu erken güvenlik arabasından sonra (45'in 14'ü), zorunlu durdurmak için herkesin kutulara girmesine fayda sağladı, Ona ayak uydurabilecek kimse yoktu.Kazanan kutlaması #GPAPAMPA Lusqtoff Trophy![]()
Actc Press pic.twitter.com/zn9vyupz2k![]()
– ACTC Yolu Turizmi (@Actcargentina) 20 Nisan 2025
Çukurların girişi sırasında Dantesque Boyası vardı, çünkü arabalara birkaç davul ve özellikle de Matías Canapino Boxes Street'in sonuna kadar onunla devam etti. Diğer durumlardan farklı olarak, bu sefer lastik değişimi zorunlu değildi, bu da durumu daha da engelleyecekti.
Benedictis'in Necochense 5. pozisyondan başladı, 9. turda 4. sıraya yükseldi ve kutulardan sonra, liderliği miras alan Santiago Mangoni'nin (Camaro) önündeydi. Mariano Werner (Mustang) şarj için durdu ve sonra terk edildi.
“Bu, artık terk edilmemek için katlanmayacak ödül. Tek sır asla kollarınızı düşürmek, kendinize güvenmek, her gün antrenman yapmak ve her yarıştan sonra hiçbir şey olmamış gibi kalkmak. Harika bir takımdayım, bir noktada zaferin geleceğini biliyordum”altıncı zaferini en yüksek kategoriye ekleyen Benedictis'e söyledi.Anahtar an! Bu duraktı @jbdebedictis Boks kutularında.
#Tcentoay #Debenticits pic.twitter.com/tsk67xqngg
– Şampiyonlar(@Campeonesnet) 20 Nisan 2025![]()
Uruguaylı Marcos Landa (Chevrolet Camaro) yedinci başladıktan sonra ikinci sırada yer alırken Marcelo Agrelo (Toyota) TC'de oynanan 77 yarışta ilk podyumunu aldı.
Landa, “Bu çok zor bir yarıştı, ilk üç yarışta sahip olmadığımız hız arabasının servetine sahiptik ve podyumla taçlandırıyoruz.” Dedi.
Şampiyonanın ikinci sırasında bulunan Agrelo, “Mariano (Werner) ile diğerlerinden daha hızlıydık. Mükemmel bir arabamız vardı, sanki kazanmak için ve güvenlik arabası girmemiş olsaydı ne olacaktı.” Dedi.
Sezonun dördüncü tarihi, motor problemleri nedeniyle ayrılmak zorunda kalan ve altın kupadaki yerini karmaşıklaştırmaya başlayan Resif Agustín Canapino ile de ayrıldı.
Yol turizmi, 10 ve 11 Mayıs'ta 2025 şampiyonasının beşinci tarihini “Termas de Río Hondo” Uluslararası Pistinde gerçekleştirecek.