Alpin Sonuncusu, Formül 1. Ve Kanada Grand Prix'den, Strat stratejisinde hatalar için puansız kaldı. Franco Colapint -Kaynını etiketmişti- Ve Renault grubunun CEO'su olmadanaynı günden beri Luca de Meo Ayrıldığını duyurdu. Sadece 15 Temmuz'da gerçekleşecek olsa da, spekülasyonlar zaten başladı ve sadece pozisyonda değiştirilmelerini değil, aynı zamanda ne olabileceğini de içeriyor. Flavio Briatoreİtalyan işadamı için danışman olarak gelen ve ilk hareketlerinden birinde Williams ile beş yıllık bir oturum için yaklaşık 20 milyon dolar karşılığında Arjantin pilotunun inişini yarattı.
“Britore ve Alpine ne olacak?”Alman özel medya harikaları Otomatik Motor Sporlarıkim temin ediyor “Flavio Briatore'un pozisyonu da tehlikede”. Alman web sitesine göre, CEO Change bunu etkileyebilir, çünkü “Takım lideri görevi görür ve raflar arasında stratejik kararlar alır, Resmi olarak Luca De Meo'nun Formula 1 Matters için Kişisel Danışmanı olarak işe alındı -2024'ün ortalarında “. “Renault'un yeni CEO'su olana bağlı olarak Britore, görevini çabucak kaybedebilir”diyor gazeteci Tobias Grüter makalesinde.
Bu hediyeden önce ve çöküşü pilot olarak dahil etme kararı, manşetler büyük sirkte Buenos Aires'in ortaya çıkmasından önce onaylandı, çünkü başlıklar, Briatore, Fransız çalışma kütlesine çarpan başka bir önlem aldı: Viry-chaatillon'da bulunan fabrikada Renault Sport Motor Bölümü'nü kapattı ve 2026'dan itibaren Alpine Mercedes tarafından motorize edilecek ve tedarikçi rolünü Formula 1'de bir müşteri ekipmanı olarak bırakacak.
Onu iletmenin yolu, içeriden sayılırlar, en iyisi değildi; Eski bir istihdam bile taburcu oldu. LinkedIn Ve Luca de Meo de Cobardía'yı kişisel olarak bildirmediği ve bunu yapmak için başka bir yetkili kullandığı için suçladı. Bir röportajda İtalyan şöyle açıkladı: “FIA Ödülleri Sistemi sadece şasi sonuçlarına verilir, bu nedenle McLaren veya Aston Martin kazandığında, Mercedes-Benz motorları giyseler bile tam finansal tazminat elde ederler. Renault'da motorlar için 250 milyon avro ek ödemeliyiz (NDD: Mercedes müşterisi olarak motorların yıllık maliyeti 20 milyon olacak). Borsadan alıntı yapan bir şirket işletiyorum ve on yıldır bu konuda bulunuyorum; Günlük rasyonel kararlar almalıyım. “
Fransız otomobil üreticisinde olanları yıkma girişiminde, Autosport Web sitenizde açıklayın “Luca de Meo, Renault CEO'su -2020 ortalarında pozisyonunu aldığında, grup 7,3 milyar avro ve zarar kaydetmişti. Çökmenin eşiğindeydim“ Dünya koronavirüs salgını tarafından felç edildiğinde. “Son yıllık sonuç serisinde 4.260 milyon avro operasyonel bir fayda yolunda, De Meo Renaülasyonyeni ve heyecan verici modeller sunmak ve ölmekte olan alpin alt jack. Şimdi soru, çocuklara ne olacak Röntgen De Meo, Gucci'yi içeren Fransız lüks markaları grubu Kering'in CEO'su olmak için otomotiv endüstrisini tamamen terk ettiğinde, “gazeteci Stuart Codling'i analiz ediyor. Bir sürünün liderliğini üstlenen bir aslan, selefinin yavrularını öldürecek“
Uluslararası medyada yayınlananların ötesinde, kapıların içinde olanlar da var. Ve bu konuda kime danışıldı Pierre Gasly2023'te Alpine'ye gelen Colapinto'nun ortağı – neredeyse on yıl sonra Red Bull'da – De Meo tarafından, aynı zamanda Colapinto'nun lehine gösteren de Meo “Hadi Nene”. “Luca ile her zaman iyi bir ilişkim oldu. Beni takıma dahil etti. Çok ilham verici bir insan. Yani, elbette, Bizi terk etmem beni üzüyor. Ama eminim bu adımı atmak için iyi nedenlerim vardı “Montreal'deki yarıştan sonra cevap verdi.
Fransız pilotuna göre, ekibin geleceği hakkında tahminler yapmak hala erken: “Tabii ki şu anda her şey yolunda gitmiyor, ama fabrikada birçok olumlu şey oluyor. Benim için bu dürtü 2026 sezonuna kadar sürdürmemiz önemlidir. Panorama ve performans tamamen farklı olabilir”. Dedi ki: “Bunun bizim için ne anlama geldiğini daha iyi anlamak için ekibin adresi ile buluşmam gerekiyor”.
Doğal olarak, De Meo'nun istifası, 2026'ya odaklanan Alpine F1 projesinin geleceği hakkında daha fazla şüphe ekledigörüldüğü sezonun ilk on yarışında açık olduğu gibi Esas olarak, Renault motorunun gücünün eksikliği nedeniyle rekabetçi olmayan bir araba. “Formula 1'de istikrar vizyon ve infaza dayanıyor. Bir planımız var. Luca bunu destekledi. Yürüyüşü bizi durdurmayacak”Briatore Kanada'da dedi.
Tam olarak, İngiliz Medya Otomatik Portu için Briatore Başkanı manzaralarda. “2008'in Singapur GP Rage Skandalındaki rolü nedeniyle F1'de tartışmalı bir figür olmanın yanı sıra, Briatore tam zamanlı bir çalışan değil, bir yüklenici. Sözleşmesinin, Fransız medyası tarafından sert bir şekilde eleştirilen bir anlaşma olan ticari anlaşmalara aktif olarak katılma hakkı verdiği söyleniyor. “hesap.
Bir basın açıklamasında, Başkan Jean-Dominique Senard tarafından toplanan yönetim kurulu, “Renault Grubunun değişimi ve dönüşümü için” Luca de Meo'ya teşekkür etti, ancak yedek bir geleceğe değinmedi. Tanımlamak için bir aydan az bir süre olacak. Sürümlere göre, Dacia'dan Denis le Vot, ardıllık için aday olacak, ancak Stellantis Operasyon Direktörü Maxime Picat'a bir yaklaşım da var. Belki de bunlardan biri, danışman olarak gelen ve Isola'daki Colapinto'nun çıkışından hemen önce Oliver Oakes'ın istifasından sonra F1 ekibinin ana figürü olan Briatore'a ne olacağını tanımlaması gereken kişidir.
“Britore ve Alpine ne olacak?”Alman özel medya harikaları Otomatik Motor Sporlarıkim temin ediyor “Flavio Briatore'un pozisyonu da tehlikede”. Alman web sitesine göre, CEO Change bunu etkileyebilir, çünkü “Takım lideri görevi görür ve raflar arasında stratejik kararlar alır, Resmi olarak Luca De Meo'nun Formula 1 Matters için Kişisel Danışmanı olarak işe alındı -2024'ün ortalarında “. “Renault'un yeni CEO'su olana bağlı olarak Britore, görevini çabucak kaybedebilir”diyor gazeteci Tobias Grüter makalesinde.
Bu hediyeden önce ve çöküşü pilot olarak dahil etme kararı, manşetler büyük sirkte Buenos Aires'in ortaya çıkmasından önce onaylandı, çünkü başlıklar, Briatore, Fransız çalışma kütlesine çarpan başka bir önlem aldı: Viry-chaatillon'da bulunan fabrikada Renault Sport Motor Bölümü'nü kapattı ve 2026'dan itibaren Alpine Mercedes tarafından motorize edilecek ve tedarikçi rolünü Formula 1'de bir müşteri ekipmanı olarak bırakacak.
Onu iletmenin yolu, içeriden sayılırlar, en iyisi değildi; Eski bir istihdam bile taburcu oldu. LinkedIn Ve Luca de Meo de Cobardía'yı kişisel olarak bildirmediği ve bunu yapmak için başka bir yetkili kullandığı için suçladı. Bir röportajda İtalyan şöyle açıkladı: “FIA Ödülleri Sistemi sadece şasi sonuçlarına verilir, bu nedenle McLaren veya Aston Martin kazandığında, Mercedes-Benz motorları giyseler bile tam finansal tazminat elde ederler. Renault'da motorlar için 250 milyon avro ek ödemeliyiz (NDD: Mercedes müşterisi olarak motorların yıllık maliyeti 20 milyon olacak). Borsadan alıntı yapan bir şirket işletiyorum ve on yıldır bu konuda bulunuyorum; Günlük rasyonel kararlar almalıyım. “
Fransız otomobil üreticisinde olanları yıkma girişiminde, Autosport Web sitenizde açıklayın “Luca de Meo, Renault CEO'su -2020 ortalarında pozisyonunu aldığında, grup 7,3 milyar avro ve zarar kaydetmişti. Çökmenin eşiğindeydim“ Dünya koronavirüs salgını tarafından felç edildiğinde. “Son yıllık sonuç serisinde 4.260 milyon avro operasyonel bir fayda yolunda, De Meo Renaülasyonyeni ve heyecan verici modeller sunmak ve ölmekte olan alpin alt jack. Şimdi soru, çocuklara ne olacak Röntgen De Meo, Gucci'yi içeren Fransız lüks markaları grubu Kering'in CEO'su olmak için otomotiv endüstrisini tamamen terk ettiğinde, “gazeteci Stuart Codling'i analiz ediyor. Bir sürünün liderliğini üstlenen bir aslan, selefinin yavrularını öldürecek“
Uluslararası medyada yayınlananların ötesinde, kapıların içinde olanlar da var. Ve bu konuda kime danışıldı Pierre Gasly2023'te Alpine'ye gelen Colapinto'nun ortağı – neredeyse on yıl sonra Red Bull'da – De Meo tarafından, aynı zamanda Colapinto'nun lehine gösteren de Meo “Hadi Nene”. “Luca ile her zaman iyi bir ilişkim oldu. Beni takıma dahil etti. Çok ilham verici bir insan. Yani, elbette, Bizi terk etmem beni üzüyor. Ama eminim bu adımı atmak için iyi nedenlerim vardı “Montreal'deki yarıştan sonra cevap verdi.
Fransız pilotuna göre, ekibin geleceği hakkında tahminler yapmak hala erken: “Tabii ki şu anda her şey yolunda gitmiyor, ama fabrikada birçok olumlu şey oluyor. Benim için bu dürtü 2026 sezonuna kadar sürdürmemiz önemlidir. Panorama ve performans tamamen farklı olabilir”. Dedi ki: “Bunun bizim için ne anlama geldiğini daha iyi anlamak için ekibin adresi ile buluşmam gerekiyor”.
Doğal olarak, De Meo'nun istifası, 2026'ya odaklanan Alpine F1 projesinin geleceği hakkında daha fazla şüphe ekledigörüldüğü sezonun ilk on yarışında açık olduğu gibi Esas olarak, Renault motorunun gücünün eksikliği nedeniyle rekabetçi olmayan bir araba. “Formula 1'de istikrar vizyon ve infaza dayanıyor. Bir planımız var. Luca bunu destekledi. Yürüyüşü bizi durdurmayacak”Briatore Kanada'da dedi.
Tam olarak, İngiliz Medya Otomatik Portu için Briatore Başkanı manzaralarda. “2008'in Singapur GP Rage Skandalındaki rolü nedeniyle F1'de tartışmalı bir figür olmanın yanı sıra, Briatore tam zamanlı bir çalışan değil, bir yüklenici. Sözleşmesinin, Fransız medyası tarafından sert bir şekilde eleştirilen bir anlaşma olan ticari anlaşmalara aktif olarak katılma hakkı verdiği söyleniyor. “hesap.
Bir basın açıklamasında, Başkan Jean-Dominique Senard tarafından toplanan yönetim kurulu, “Renault Grubunun değişimi ve dönüşümü için” Luca de Meo'ya teşekkür etti, ancak yedek bir geleceğe değinmedi. Tanımlamak için bir aydan az bir süre olacak. Sürümlere göre, Dacia'dan Denis le Vot, ardıllık için aday olacak, ancak Stellantis Operasyon Direktörü Maxime Picat'a bir yaklaşım da var. Belki de bunlardan biri, danışman olarak gelen ve Isola'daki Colapinto'nun çıkışından hemen önce Oliver Oakes'ın istifasından sonra F1 ekibinin ana figürü olan Briatore'a ne olacağını tanımlaması gereken kişidir.